Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, July 2, 2012

terjah ke Penang


petang jumaat lepas, aku ngan hubby bergerak pergi ke Pulau Pinang.. pulau anak mami.. perjalanan adalah smooth je tak berapa laju. hubby pon ngantok.. kitorang berhenti jap tepi highway nak bagi laluan dekat kemengantukkan incik driver a.k.a hubby.

tempat kami berhenti.. pokok pon menjadi mangsa lensa camera aku

tempat kami berhenti ... highway pon jadi mangsa lens camera gak

pastu ambik gambo syok sendiri... sumpah boring.. kang aku snap gambo incik hubby yg tgh tido  takut aku kena tinggal kat situ lak.. eee atoottt..

ok.. tak bangun lagi.. aku makan putu buluh yang shedap ni.. beli kat jalan semarak

eh ade geng-geng askar lepak gak.. =) 


ni masa sampai kat ipoh.. ish tangan tu mmg suka kacau aku
 dalam setengah jam gak la kitorang benti.. macam-macam gelagat aku dapat tengok.. aku nak bawak keta tu hubby tak kasi.. huhu.. tah pesal suma tak bagi sekarang.. nak bawak moto pon tak bagi.. masa kat sri aman dulu lampu hijau jek.. *ok lari tajuk.. dari tempat kitorang berhenti berehat tu kitorang gerak ke Pulau Pinang terus.. jam 9.30 malam baru sampai.. ok biar lambat asal selamat.. tapi masa tu aku yang muntah kayak. disebabkan angin yang da masuk kebadan.. hampeh..

yang penting, hotel pon da dapat.. aku pon leh rehat. makan? hubby pegi tapau sorang-sorang..

dapat bilik yang ada 2 katil single.. kami single malam tu.. hahaha

permandangan luar hotel. adeh.. bumbung je ade
pagi keesokkannya baru aku segar sikit.. so, moralnya.. sila la alas perut anda dengan makanan.. bukan dengan alas meja.. *nyampah

ok gambo bosan tinggal sorang-sorang dalam hotel
pagi tu hubby keluar pergi menjalankan urusan yang sepatutnya dia buat untuk datang penang ni. aku ni ikut dia jer.. saje nak jalan-jalan... memang jalan-jalan betul la hari tu... sambung part 2 pulak yer... ewah ade part-part pulek..

No comments: