Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, July 10, 2012

Hati tersentuh lagi

pagi-pagi ni bangun jer tidur, aku dapat sms dari kakak di kampung.. yang berbunyi..

Doa yg indah hanya pada wanita2 yg tersayang dibulan Sya'ban ini. "Ya Allah, wanita yg membaca ini adalah wanita yg solehah, cantik, kuat dan sabar. Sayangilah dia, tolong bantu tingkatkan kehidupannya, mudahkan rezekinya, sehatkan badannya. Jika dia sedang melangkah mudahkan langkahnya dan selamatkan dia. Amin.."

tahun lepas, kakak aku yg sama ni pon ada send kat aku sms yang sama ni. masa tu aku kat sarawak. jauh dari keluarga. aku terus menangis bila baca sms yg sama macam ni. aku rasa diri aku disayangi sangat-sangat.. walaupun kakak aku tu tak tunjuk pon sayang dia secara live.. hari ni dia bagi lagi sms ni. hati aku pon tersentuh gak.. sebak masa baca. terima kasih kakak.. adik sayang ko gak ila..

dan aku juga tahu.. kakak-kakak dan abang-abang aku yang lain pon sayang kat aku gak.. ye la.. sebabnya.. aku kan yang bongsu... keh keh keh keh.. nasib baik jauh.. kalo dekat ngan dorang ni, mesti kena sekeh secara berjemaah.. hahaha

'adik sayang korang semuaaaaaaaa'.. *macam jerit kat belakang rumah lak

dan aku juga tahu.. kawan-kawan aku pon ada yang ikhlas sayang dekat aku... :) thanx korang... i lep u too!

6 comments:

Anonymous said...

i lap u too akak... kekekekeke... tq anta sms tu pg td... muaahhs!~ <3

karet susu said...

untunglah...

Anonymous said...

untung la mak chu...

karet susu said...

untunglah mak chu...

adriea said...

aik... ramai anon ni.. tapi tau sape dia.. i lap u too anie... hahaha

karet susu : anda adalah uria hanan...betui takk?? untung? untung sabut timbul.. untung batu tenggelam.. hehehe

J@ja said...

Terima kasih juga :D
Saya doa yang sama untuk akak