Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, July 19, 2012

Alhamdulillah

syukur.. satu lagi baju aku da siap manikkan.. tunggu lagi.. err... 1..2..3..4.... bla bla baju yang ade lg tak siap.. kena tingkatkan lagi speed memanik ko tu hasni.. heh heh.. ye ler.. nnt makcik masuk gear 5 yer..

bila da memanik, memang jangan harap la aku nak update blog. huhu.. abis la traffic aku pas ni... eceeeyyy.. bajet traffic berjute jute..

meh aku tunjuk hasil di baju kurung biru ni.. hee.. tantik tak?

cukup la satu aku show off ek.. =D
ini baju.. ibu raudah yang punya.. hehe... 

adeh. baru bape hari tak update, tiba-tiba otak beku nak berkarya... ceeeyyyy..

jom.. makcik nak membaking jap..

4 comments:

cha said...

Kak kwn blogger dpt less tak klau tempah? Haha

Unknown said...

cha - insyaAllah ade cha.. 10% for u.. lai lai... eheheh

J@ja said...

Weeee :D

Unknown said...

J@ja.. weeee akak suke gak.. sbb da siap.. :D