Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, July 9, 2012

Telekung for Ramadhan

ni sticky pos tau korang.. sila scroll bawah untuk cerita terkini.. cewaH! =P

eh nak dekat masuk bulan puasa da ni kan. korang da abis ganti puasa? tak sabar nye rasa nak sambut bulan ramadhan... teringat lak terawikh masa kat kem pakit tahun lepas.. meriah.. ;)

tahun ni aku berterawikh kat kuala lumpur ni pulak.. sini ada banyak masjid.. ikut hubby je la nanti dia nak g solat terawikh kat mana ... so, dikesempatan itu.. aku kat sini menawarkan korang telekung baru. telekung yang bersulam cantik. imported dari indonesia. serious cantik-cantik belaka telekung ni.. aku pon da rambang mata dah.. haha... so, jom tengok telekung-telekung yang aku ada tu ek... 

harga tak mahal pon.. RM80 temasuk sekali pos penghantaran.. see?? tak mahal pun kan.. telekung-telekung ni semuanya didatangi khas dengan beg nak simpan telekung tu sekali.. comel-comel lak tu.. cekidautt!!











ok.. yang kosong ni jer takde begnya.. so, harga kurang sket.. RM75 include postage. 



ada lagi... telekung untuk kanak-kanak..

yang bawah ni macam sesuai untuk yang berumur 3 - 5 tahun


beg yang ni jenis sandang kat belakang
yang bawah ni pulak sesuai untuk yang berumur 5-10 tahun..


yang ni beg pegang or sangkut kat bahu.. kain dia ada corak
harga telekung untuk kanak-kanak adalah RM65 termasuk postage. kalau berminat, boleh komen atau email kat aku adriea@gmail.com

1 comment:

Anonymous said...

salam...

saya ila, nak tanya telekung kosong dewasa tu boleh tak bagi ukuran labuh kain, labuh telekung atas...untuk badan sederhana gempal ok ke??

email me:rahila_@hotmail.com