Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Saturday, July 21, 2012

haluu...

eh korang pergi terawikh tadi? mesti meriah kan.. aku tak pergi pon.. usah ditanya kenapa aku tak pergi. kalau boleh pergi nanti.. aku pergi la.. haa..gitu... kalau tak paham gak, sila basuh muka 44 kali yer.. bila da masuk 1st ramadhan ni.. automatically aku jadi sibuk. pulun sakan nak abiskan tempahan manik ni. al maklum ler.. makcik selow lagi.. nanti kalo makcik da laju sulam, makcik boleh update entry tanpa rasa bersalah...

ha.. lepas ni jangan muntah yer.. sebab aku asik update pasa jahitan manik aku je nanti.. hahah layan je la..

tengahari tadi kurung biru yang sebelum ni aku sulam tu .. dah dihantar kepada ibu raudhah.. hehe.. thanx ja.. lepas tu dia tambah lagi satu baju.. huuu.. thanx lagi ja....

dari siang tadi aku dok jait baju anak buah aku sebelah hubby tu punya... dia nak yang simple.. so, aku bagi simple la.. tatau la kalu die nampak tak simple lak.. huhu..

haa... simple je kan? lom siap lg la.. mata aku pon da kuyu semacam ni... adeh malas nak letak watermark.. gasak..

target, aku nak siapkan esok. mesti mencapai target hoke makcik!

No comments: