Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, July 11, 2012

cantiknya tengahari..

pagi-pagi hujan lebat da turun... pokok bunga raya  kat balkoni blakang umah aku tengah layan hujan.. 

jamal request nak makan mee kuah. dia tak bagi sebut sup.. ape-ape je lah..

ashu mintak sket tak bagi

sedap sangat ke? sup kosong je la ashu buat.. makan makan... nom nom nom.. jamal makan makakanan !

eh semut pon nak makan juga.. haa amik kek aku tu.. sedap ek?? bak sket!

kting kting kting buat nescafe panas.. 

kek marbel yang buat semalam.. potong-potong simpan dalam bekas

abis makan mee.. layan katun. tu la keje dia.. tengok la abis bersepah.. grrrrr.... santai je ko nengok tv ek?

ah.. gasak ko jamal.. ashu nak makan kek sedap ni.. haha.. eh sodap gak cicah nescafe..  

layan cerita bergambar je la hari ni ek.. keh keh keh... skang ni pon jamal da tidur.. sejuk sejuk ni kaki jadi kebas pijak simen.. ok sila pakai stokin yer... 

jom solat zuhur! da masuk waktu tu.. ;)

2 comments:

cha said...

sedap plak tgk kek akak ni huhu

adriea said...

hehehe cha.. akak da hiris2 potong dia punya kulit yg rangup tu.. nampak berseri sket.. cicah ngan nescafe atau teh o panas mmg cedap ni... meh mkn kat rumah akak. hehe