Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, July 6, 2012

Hari ini

tengah aku dok sibuk pulun nak siapkan jahitan manik ni... jamal datang masuk bilik.. dan dia berkata 'ashu.. jamal nak jadi lanun'.. sambil serahkan kain.. alamak aku lupa nama kain tu la. *simptom hilang ingatan yang tak dapat dielakkan.

kain tu mama dia dok letak dalam beg baju dia.. hadeh.. layan kan je la....

suke la tu da jadi lanun. dah gi kuar acu nak wat keje.. *beb, ape nama kain tu? aku btul2 lupa :(

jamal.. jamal..ni pengaruh dari katun peterpan tu daaa....

3 comments:

|cah-sahaJa said...

Key namenya kak as... :-)

adriea said...

hhaaaaa key! hahahaha pandai icah! tenkiu2.. simptom ilang ingatan mmg tak dapat dielakkan.. harap maap yer.. haha..

Reena said...

Ha'ah kita panggil key, kadang-kadang dah terlupa panggil sapu tangan je. Hahaha