Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Saturday, July 14, 2012

Membeli Manik lagi...

hari tu aku da beli manik kat bunga reben dah kan.. tapi entah macamana aku rasa labuci-labuci ngan lace yang aku beli tu tak kena pulak. kebetulan, lovely beads ada buat sales. teman-teman FB yang bagitahu. thanx u'olls.. aku pon ajak la hubby.. dia memang nak je kalau takda hal lain... 

jom pergi shopping! cewah..
tudung tu adalah tudung yang aku make overkan hari tu.. buang awning dia.. jadila tudung syria.. =)

adeh... jem woo... padahal dekat je tempat yang kitorang nak pergi..

nampak monorail kat atas tu? da banyak kali dia lalu lalang.. kitorang tak bergerak-gerak gak.. haha

KK HOME DECO ada wat sales weh!! serbuuuu!!
tapi aku menengok je la.. nanti nak pergi jugak.. insyaAllah =)

tempat parking
tempat parking semuanya full.. kitorang parking kat sini.. RM10 per entry.. hadoi... kaya tokei parking ni. aku ngan hubby trus pergi ke PERTAMA nak mencari kedai lovely beads. 1st time aku pergi ni.. mula-mula tak jumpa... iku hubby gak la.. biasa la .. dia kan suka over confident. pas tu dia pergi toilet.. aku cari sorang-sorang.. nahh senang je jumpa... haha.. 
memang tak menyesal aku pergi lovely beads hari ni.. *sori takde gambar.. sebab mata da rambang tengok beads, sequins dengan pearls.. senang sikit nak memilih kat kedai tu. semuanya tersusun... tapi kecik sket la space kedai tu. hubby memang tak masuk. dia tunggu luar je.. hehehe...
lepas da memilih sumer.. kitorang gerak pergi makan tengahari kat restoran MZ. tempat favourite kitorang ni.. tempat makan makanan kelantan... dia punya lauk pauk simple.. tapi sedap.. yang paling famous dia punya gulai kawah tu la. dan for sure.. setiap kali aku pergi sini.. mesti aku beli desert yang kat bawah ni.. sedap beb.. tapi aku tak tau nama dia... huuuu


kelantanese... apa nama benda ni? 


bungkus 2, kuih akok pon dua plastik.. ngeh ngeh ngeh..

hasil rembatan... saje je tunjuk kabur.. hehe.. 
then balik.. terus aku mengadap meja memanik.. yehuu... jom memanik!

No comments: