Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, July 16, 2012

Monday Blues

asalkan monday je jadi blues kan? dulu bole la ko nak berblues hasni oi.. sekarang ko tak koje da.. dok umah jer.. nak blues jugak ke? hehehe... eh betul la kan.. masa kerja kat opis dulu.. memang terasa berat je nak pergi kerja kalau hari isnin. tak cukup ke cuti sabtu ahad tu? huhu.. tapi tu dulu.. sekarang takde nya la.. hari-hari aku sama jer. kerja pon takde limit. jadi full time house wife lagi letih tau.

semalam aku pergi jalan TAR lagi. teman my sis pergi SOGO dan menyertai misi tudung hunting. hehe bole centu? memang murah-murah tudung aku beli semalam. kalau nak berniaga bole la beli banyak-banyak.. pas tu jual. eh itu cerita semalam.. nanti aku citer kat next entry ek. ni entry khusus untuk hari ni.. wahh.. ayat..

apa aku buat hari ni? apalagi..

dok dapo. pas tu fikir nak buat ape ngan meat ball ni.. ok 'tanak' nasi dulu baru fikir.. 

hari ni misi untuk menyiapkan baju ni =) 

ha.. tak payah bekas-bekas yer.. lambak atas key ni jer... 

so? nak wat ape ngan meat balls tu ek? first time beli semalam. tak tahu pulak ramly burger ada meat balls.. hehe. suka suka.. baju tu.. haa... buat cepat! bagi siap! tuan dia da menunggu tuu.. hehehe.. tiba-tiba semalam ada lagi sepasang baju yang masuk que.. 

2 comments:

Unknown said...

Slm kenal Adrea....meatball tu boleh masak sup.
Masak sambal pun ok.

Unknown said...

salam kenal juga zana.. leh panggil sy hasni =) ok gak idea tu.. thnx yer .. :)