Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, July 6, 2012

Jamal anak sedara ku..

eh macam da lama tak citer pasal jamal kan? mamat tu biasa la.. makin hari makin banyak ragam.. tapi dia kat umah aku ni ok jer.. pagi-pagi akak aku hantar dia.. da tengok katun. kalau tak tengok katun, mesti dia kacau aku.. hehe.. pas tu da lama tengok katun, dia datang kat aku mintak makanan.. leh tahan berselera mamat ni. layan je la ape yang dia mintak nak makan. nanti kalau dia tak makan, susah gak kan.. dalam jam 1 lebih or kul 2 mesti dia tertido depan tv.. hari-hari macam tu la.. petang-petang aku kejutkan dia nak mandikan sebab nanti mama dia nak datang ambil.. pas mandi sumer mesti lapar balik.. haha.. jamal .. jamal...

hahaha lawaknya rupa.. masa ni dia kata 'ashu.. kenyok ni.. jamal jadi gajah' wakakaka ade  je la akai kreatip dia tu

tahun depan jamal masuk sekolah... weee.. ashu jadi supir ambil jamal kat sekolah lak.. *teruja!

2 comments:

J@ja said...

Hi handsome boy Jamal! Nanti kita jumpa lagi k :D

adriea said...

hi auntie jaja! jamal kata dia nak kenyok (tengok) auntie jaja lagi.. hehe