Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, May 10, 2016

Rindu

Duh.. bertahun aku tinggalkan blog kesayangan ni... bukan berbulan tau.. kesian btul kat blog aku.. bukan dilupakan tapi ditinggalkan sementara.. anggap je la aku pergi outstation yer blog. Hahaha... diam tak diam.. aku sekarang da ada 4 orang anak. Hahaha.. percaya tak?? Tapi 3 ada didepan mata..yg permaisuri hati tu.. ada didalam hati..

Paham ke? X paham takpe.. hehehe

Ni pon aku masih dalam berpantang anak yg keempat ni. Walopon baru je awal tahun lepas aku beranakkan anak yg nmbo 3. Hihihi.. rezeki Allah nak bagi jangan ditolak.

Nanti aku ceritakan pasal anak2 aku yer.. hehe.. eh ni saje je nak ngetest tulis blog guna blog lovin. Laptop dah innalillah.. guna smart phone je la.. huhu.. kalau ok.. harapnya aku rajin la update blog lagi lepas ni. Doa-doakan la yer. Bajet ramai peminat aku ni. Pui

Ok la.. aku stop dulu..baby da nanges.. adeh

No comments: