Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, July 12, 2012

Semalam kami bertiga

ye.. jamal tidur kat rumah aku. semalam gak kitorang bertiga sesat barat mencari kawasan perumahan kat ampang. hadoi.. hubby tu confident je la cakap tahu jalan. padahal... ish ish ish..

memula pergi hotel prince dulu coz mama jamal nak bagi makakanan.. *ni cara jamal cakap makanan. sampai aku pon terikut. lepas tu kitorang gerak terus ke ampang nak cari taman watan. rupanya taman sri watan. beb.. rasa malas nak cerita bab sesat. sebab tension pon ade. hahaha.. bila jumpa jalannya.. senang je rupanya... cuma tahap over confident tu yang menyebabkan sesat tu. sabo hasni.. sabo.. laki den memang macam tu selalunya.. owh.. stok telekung yang aku jual tu da takde.. aku da pulangkan pada
tuannya. insyaAllah dia jual habis tu.. 


boring da .. amik gambo pulak lam keta

dia sendiri suh ambil gambar dia macam ni.. haihh

ok ambil ngan pak shu plak

ngan ashu.. versi muka ashu yang terkejut. sendiri ambil gamba.. sendiri terkejut. apakah?
lepas kuar dari ampang, cari makan terus. lapo beb. jamal pon lapar. tapi dia nak makan ice cream. ish ish ish... tak de... takde.. ice cream kat rumah acu kan ada.. pak shu bawak pergi makan nasi lemak. sedap. jamal pon makan banyak gak. 

lepas tu terus balik rumah...

pagi ni.. jamal lom bangun lagi.. aku panaskan makanan yang kakak aku bagi semalam. buat breakfast. alhamdulillah...

dalam itu beg, ada dua kotak ni

dalam itu kotak, ada makakanan ni.. da panaskan.. jemput makan!

dah.. jom buat kerja yang terbengkalai.......

No comments: