Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, July 13, 2012

Ku sangka panas sampai ke petang....

korang nak tahu... aku nak cerita ni.. tak nak tahu?? ah dulik.. aku nak cerita gak... tadi kan... aku ajak hubby pergi jogging kat taman dato' keramat. ok.. hubby setuju untuk teman kan... terima kasih... aku pon pergi bersiap-siap (jangan tanya aku kenapa hubby tak jogging sama)
lepas da siap, kitorang pon gerak pergi ke taman rekreasi tersebut. semangat beb...
sampai di tempat kejadian, hubby tunggu kat kerusi tepi tempat bersenam. aku lak start jogging... actually tak jogging sangat.. banyak jalan laju jer.. baru permulaan ni aku tak berani nak heavy sangat.. nanti pengsan.. naya den. ni pon terasa ketat je kat betis aku ni.. haihh nampak beno lama tak work out.

lepas jogging, hubby ajar aku guna alat-alat senaman yang ada kat situ. ok dia pon buat sama la....
dah letih, aku pon ajak balik... tapi kan... tapi kan..korang nak tau.....
boleh dia ajak aku tapau nasi lemak beb. nasi lemak tu memang sodap. den tak mampu nak tolak.. huhuhu... makanya aku pon terjebak sama..... abis punoh aku punya senaman malam ni....... nak gelak ke nak nangis? aku tak kisah.. sebab perut aku da kenyang... wakakakak...

*cerita ni memang tanpa gambar. harap maklum. sebab nak fokus pada jogging punya pasal... malas la nak ambil gambar.. hahaha kononnnnnnnn.......

No comments: