Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, July 17, 2012

berdating dekat jalan TAR

hari sabtu aku dating ngan hubby kat jalan TAR tu.. ahad pulak, aku dating ngan kakak aku... hehehe.. amik kau.. berturut-turut ukur jalan kat jalan TAR .. ramai betul la umat.. dalam SOGO.. luar SOGO.. macam nak raya dah aku rasa.. jualan memang amat-amat laa berpatutan. korang kena rajin berjalan dan survey harga je... kalau bawak laki den memang masam mencuka je la muka dia ikut bini dia ni.. hahaha.. tapi jalan ngan kakak aku... smooth je rasa.. hahah..

hajat dihati kakak aku cakap nak mencari tudung jer.. alih alih tershopping baju gak.. hehehe.. jom layan gambar..

beb pesal ramai sangat ni?

ha melimpah sampai keluar...

patot la.. tudung murah-murah giler... harus aku ngan kakak terjah sama... hihih

jalan TAR

kami.. mata kakak aku tu dok tengok mencari kereta hubby aku.. hahaha
tudung adalah super murah. kalau nak meniaga tu boleh la.. eh muka aku macam orang lama jer.. wakakaka... bawal punya pasal.. *dan dan.. bawal yang salah.. aku.. pergi hubby hantar... balik pon harus la suruh dia ambil gak.. nak bawak kereta sendiri, takde pasal la aih.. parking dah la mahal.. pas tu jem sana sini.. sabtu ni puasa yer? selamat berpuasa yer korang... =)

2 comments:

cha said...

jalan TAR murah tp ramai org la kan. selamat berpuasa jugak kak :)

adriea said...

cha - mmg betul ramai umat kat jalan TAR.. tapi berbaloi kot.. leh save duit sket.. tp penat kaki je la.. hehe