Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Sunday, September 30, 2012

yeayy seronot!

.... seronok sebab dah boleh update blog guna lapto aje pon... ahahaapepontakbleh!
alhamdulillah.. aku ingatkan aku da tak bole guna broadband aku ni dah.. sebab asik lembab je kan.. kapasitidalebeytutakpahampahamlagikesenah??

kalau update guna handphone tu boleh jugak. senang pon senang.. tapi yang tak bestnya tak boleh nak letak caption kat setiap gambar.. eh boleh gak. tapi leceh seyyy..

guna laptop gak yang senang...

pastu bila da guna laptop ni, handphone da sah-sah ade kat hubby.. sebab dok main game... redhojelah..

eh ada tak antara korang yang da guna cloth pad? dengan kata lainnya pad yang kita guna masa datang period tu... tapi ni dari jenis kain. selalunya aku dengar pad yang biasa kita guna tu tak boleh guna lama-lama kan.. dalam 4 jam or less macam tu da kena tukar.. sebab kalau dibiarkan lama-lama ... memang tak baik untuk rahim kita.. sedeh tul.. aku rasa nak cuba guna cloth pad la.. jimat pon jimat kot.. sebab kita basuh lepas kita guna. dan boleh guna balik lepas tu...

macam yang pad biasa tu.. kita basuh dan buang terus kan... eee sape nak simpan..? sebab kompom da hancur dan kompom tak boleh pakai balik owh...

ni sizenya
hehe cute kann


ha butang macam ni...

atas ni saiz maxi...  harga RM22 sahaja setiap satu.. 

dalam proses mencuba untuk menyelamatkan bumi kita.. saya sayang bumi saya! =)

No comments: