Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, September 3, 2012

Bijak sangat kan...

ni bukan sambungan citer raya.. tapi kejadian yang berlaku masa cuti raya gak ni.. hehe


cer tengok perangai jamal lam gambar kat atas ni... cer tengok lagi kat bawah tu.. kusyen-kusyen yang disusun.. agak-agak korang apa yang berlaku dalam gambar ni? 

camni citernya.. sijamal masa aku bawak balik kampung hari tu.. kecoh dia sorang je la lam rumah tu.. sampaikan tak suma benda kitorang dapat layan.. so dia layan jiwang sorang-sorang la adakalanya.. haha... bila da orang tak layan permintaan dia.. seperti yang berlaku dalam gambar tu... dia susun-susun kusyen ngan bantal bagi tinggi untuk dia panjat meja pusaka aku masa sekolah dulu tu.. memang dapat la hasilnya.. dia dapat bola yang dia nak kat atas yang kaler pink tu.. terkejut aku.. terus aku snap gambar.... bravo jamal.. 

berkat dari minum air ribena ngan air kosong je ni.. hahaha 
jamal memang tak boleh minum susu.. kalau dia minum susu, usus dia ada problem.. kompom sakit perut je pas tu berak ada sket darah... layan ribena ok lak... hehe..

4 comments:

J@ja said...

Sah anak askar kuasa dua! :D cayalah Kapt. Jamal :D

cha said...

haha pandai je bijak pkir sndiri nak dpt bola tu haha

adriea said...

jaja - tu la ja.. otak sentiasa berjalan je ni.. ekeke

adriea said...

cha - haha tu la cha.. cuba selagi terdaya tu! hehe