Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Saturday, September 8, 2012

Selalunya...

selalunya.. bila aku buka blog aku ni, aku tengok perjalanan umur anak aku kat dalam blog aku ni.. lepas tu tengok tarikh anniversary aku ngan hubby...

kalau arwah ada.. dia da berumur 7 bulan lebih..
tu je la yang mampu aku buat... nak tengok dia membesar depan mata, memang takan dapat la.. sekarang dia da berumur 7 bulan.. eh anak korang kalau 7 bulan dia da pandai wat ape? mesti qaisara comel sangat.. 

usia perkahwinan aku ngan hubby pon da nak masuk 2 tahun.. tapi aku rasa macam da lama kitorang bersama :) 

semoga Allah beri lagi peluang kepada kami untuk menimang cahaya mata... 

2 comments:

J@ja said...

Biasanya umur 7 bulan dah pandai merangkak, duduk sendiri. Insyaallah, akak n husband jgn give up ye. Kami semua yg baca blog ni mesti doakan yg terbaik untuk akak :)

adriea said...

jaja - thnx ja... semoga Allah makbulkan doa kalian.. :)