Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, September 20, 2012

Tumpas

Ni la rupa hero harimau malaya yang tumpas lepas makan ubat demam dengan ubat selsema... Hehe..

Mamanya cakap jamal demam. Selsema.. Asik srott srott je hidung dia. Baru sejam lebih lepas makan ubat tros pensan.. Tido sudah.. Siap ngigau lagi tu. Jamal... Jamal...

Beb.. Aku ingat nak buat kek la.. Kek coklat lembap.. Yang kukus punya lagi sedap kan?

Sempena ulang tahun perkahwinan aku ni.. Bole la aku nak cuba wat kek tu.. Walopon date nya da berlalu...
Dan bersempena anniversary ni jugak aku rasa menggedik sket nak imbas kembali our wedding day dalam entry baru nanti... ceeeee.. Ni pon atas permintaan seorang sahabat ;-)

InsyaAllah...

Malam tadi my sisters dok wish n letak gambar-gambar kawin aku dekat timeline fb. Wuuuu terharu giler.. Hehe love u all.. Thnx for all ur love..


No comments: