Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Saturday, September 8, 2012

ketidaksenggajaan

wohoo.. tiba-tiba tersepikan diri dari mengupdate entry buat seketika kan? ala korang bukan tak tau.. kalau aku da senyap secara tiba-tiba tu mesti korang otometik fikir aku sibuk jait manik kan? haaa memang betul la tu.. hahah... dok siapkan jait manik kat baju-baju kakak aku yang sorang ni.. bukan baju tau.. baju-baju.. maknanya lebih dari satu.. uhuhu... nak cepat.. alhamdulillah siap gak..

baju kakak aku lagi dua orang lom siap lagi.. huhuhu sian dorang... nanti adik siapkan ek... baju den gak takde manik lg ni.. keazaaman datang untuk memakai baju raya haji dengan bermanik.. ni azam aku.. korang ingat tu!! huhu *ni ayat orang frust tetonggeng sebab baju dia takde manik masa raya puasa.. huaaaa

cerita bab raya aku pon tak abis lg kan.. tapi kan.. tapikan.. aku rasa aku nak stop macam tu terus lahh.. aci tak?? hahahah ala.. korang mesti bosan je baca cita raya aku kan kan kan?? so.. disini aku umumkan.. cerita raya 2012 telah berakhir setakat ini.. suka-suka ati aku je... ahahah... fuh lega...

open house pon kitorang tak jadi buat... hihihi... sebab kawan-kawan hubby mesti da jenuh pergi open house kawan-kawan dia yang lain kan.... so.. open house raya post pone raya tahun depan.. ngehh..


sape datang beraya kat rumah aku, kuih raya je la jadi hidangan ek.. thehehe



No comments: