Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, September 18, 2012

Manik 3D

pagi semalam aku pegi ke kelas jahit manik. pertama kali la kiranya ni pergi kelas memanik.. buat kat taman tasik taman sri gombak. thnx to hubby coz sudi hantar wife dia ni..
class berjalan dengan lancarnya. sebenarnya aku tak penah terfikir pun nak belajar 3d ni
sebab yang manik biasa ni pon tak abis belajar lagi. but orang kata apa salahnya kalau mencuba ye tak? thnx to kak ji yang sudi menjemput aku join sama class ni.

aku kenal kakak-kakak ni pon dalam fb je. ala dalam kelas tu kami bertiga je.. eh berempat termasuk anak kak ji yg kecik tu. hehe... cikgu, kak ji, aku ngan anak kak ji..


wow santai tul buat class macam tu.. relax je.. sambil tengok lori lalu lalang.. hahah..

mula-mula aku rasa cuak gak.. sebab aku takde basic manik 3d lansung.. tapi yang cikgu ika nak ajar tu la basic nya pon.. hehehe.. alhamdulillah aku dapat tangkap apa yang dia ajar.

nak tengok hasil kerja aku? kitorang belajar 2 jenis je... satu ruffles dan satu lagi teknik cobochon.. huhu kitorang panggil mata alien je.. heheh.. ruffles ni cantik. memang aku teringin nak belajar buat ruffles ni dari dulu lagi. dan nyaris-nyaris nak beli tutorial gak.. tapi sekarang aku da tahu, so.... senang je rupanya.. hihi dan tersangat la fun bila buat manik 3d ni...


cobochon..maaf sifu kalau sy salah eja.. huhu

ruffles
cantikkan?? kalau diolah dengan ikut kreativiti sendiri cantik ni... hehehe...

No comments: