Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, September 19, 2012

Lace hunting

Lace hunting ya bukan lace hantu.. Tapi aku ni bole dikategorikan hantu lace.. Hua hua hua... Hantu gelak cenggitu ke? Balik kg raya hari tu bagi peluang kat aku untuk cari lace buat lapik-lapik meja serta alas ape yang patut. Sebab aku tahu dekat dalam shopping complex billion manjung tu ada jual belambak lace yang murah. Orang manjung kureng pasal lace ni kot.. Sebabnya aku jarang tengok ada orang belek lace dekat situ..

Lace yang aku jumpa ni cantik-cantik gak. Yang penting, murah-murah u'olls... Hehe.. Doiley tu ade yg singgit lebih. Pastu ade diskaun tinggal bape posen je satu. Hihi.. Doiley tu yang alas bulat tu. Aku beli sakan masa tu. Nak beli langsir skali.. Nasib tak baik... Duit da menipis.. Hahaha ...

Aku ni gara-gara da terpengaruh dengan deco english country la ni.. Huhuhu... Banyak kos tu kalau nak deco style macam tu... Tapi harus bijak la beb. Agak-agak kalau barang tu diluar kemampuan aku, takdenya aku nak beli. Tu yang aku dok hunting bagai ni.. Nak cari brg murah je... Hihi... Jom tengok ape yang aku dapat








No comments: