Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, September 13, 2012

Gangnam Style ???

hari raya ari tu aku tertengok satu video clip pasal beraya versi gangnam style.. beb.. siyes aku tatau apa-apa pasal gangnam masa tu. dah aku tengok ngan muka yang pelik bila tengok dorang menari style gangnam.. takde perasa teruja lansung.. tak ohsem pon.. pas tu makin lama makin laaaa berleluasa benda tu.. pastu aku search kat youtube pasa gangnam.. then tengok video cina tu.. eh cina ke? tatau la.. malas amik port..

mati la lepas ni peminat gangnam hentam aku... eh dorang pasan ke blog aku yg seco'et ni? takdenye dorang perasan kalau aku kutuk pasal gangnam pon kannn.. hahahah

ni aku jumpa kat facebook

siyes kelako yang kampung style tu... wakaka

aku ada gak baca blog-blog lain yang dok citer pasal gangnam ni.. ada yang suka.. ada yang tak suka jugak macam aku... 

apepon, aku tetap tak suka! hahaha..

No comments: