Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, September 4, 2012

Perjalanan Raya 2012 part 3

adeh.. bila nak abis part raya ni... haha..

raya pertama tu kitorang pergi beraya ke bachok.. tu la tempat yang paling jauh setakat hari tu... rumah mertua kakak ipar aku... kitorang konvoi beramai-ramai adik beradik..

aku mana penah sampai bachok.. 1st time pergi rasa agak jauh jugak la.. dengan jalan jemnya...

tengok la tu.. bertapa teruknya jem.. sampai hubby sempat ketip kuku lagi.. hahaha

korang penah sampai kat mana? aik kedai mulong pon ade tulis kat signboard? huhu kedai ape tu..

kereta kakak ipar ... hubby ikut dorang je la.. coz tak tahu jalan.. huhu

kube kri'e... mache.... guo muse... hihi

kereta adik ipar.. seorang polis

kereta adik ipar lagi.. seorang akauntan... single lagi dia ni... hehe

sampai di destinasi, tuan rumah menghidangkan laksa
:( ampun maaf dipinta.. saya tak makan laksa selama setahun
pantang yang diberi oleh ibu saya.. saya ikut je *tiba-tiba bersaya saya lak
dan first time aku tengok dorang makan laksa macam makan nasi!
guna tangan... huuuu... 
rupanya memang begitu caranya mereka makan laksa...

balik dari bachok, rehat seketika
rehat n tidur sampai esok... hihi

Raya Kedua

pagi n tengahari duduk dirumah saja
masak-masak dan perap ayam
coz malam ada buat bbq
petang tu sempat lagi...
beraya dirumah maksu kinah di tanah merah

dirumah moksu kinah... mokcik ni tinggal dengan bibik dia...*tiba-tiba aku teringat mak dikampung :(

hubby dengan anak adiknya... amar
malam
after bbq ..

kami bergambar bersama..

perempuan didalam keluarga ini =)

keluarga yang bahagia 
(=

No comments: