Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 28, 2011

35 Weeks


huhu da lame tak pot pet kat sini kan... mood pon da rasa lain.. da masuk 35 minggu tempoh hamil aku.. insyaAllah minggu depan da masuk tempoh matang... isnin lepas aku pegi scan kat klinik swasta. tak puas hati masa scan kat KK Sitiawan sebab aku tak dapat tengok.. hihi.. masa scan kat Klinik Yasmin, aku dapat tengok puas-puas.. weee.. comei anak ibu.. kepala da kat bawah.. jantina pon confirm la kot.. sebab 2 kali da tengok jantina yang sama.. hehehe... nak tau?? supriseeee :P

so, doctor Yasmin suh aku standby jer minggu depan.. anytime baby leh deliver... walaupun due datenya hujung bulan januari.. skang ni pon rasa tak larat sangat nak jalan.. sakit kat ari-ari... huuuu~ tapi aku kuatkan jugak nak berjalan kalau rasa nak beli barang yang aku nak beli... thehehe... 

adeh.. ok la.. udah tak larat nak ngomel panjang-panjang... korang doakan semoga semuanya dipermudahkan ek.. dan semoga semuanya selamat... tenkiu... 

No comments: