Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 7, 2011

Check up lagi...

pagi ni pegi check up kat Klinik Kesihatan Dato' Sri Kamaruddin lagi.. aku amik appointment pukul 8am.. selalunya pegi jam 10am... ingatkan pegi awal dapat abis awal.. tapi same jerr... ramai betul ibu-ibu mengandung kat sini ek.. syukurr... hehehe

kali ni aku pergi sambil dihantar oleh kakak aku.. kak ana.. alhamdulillah... hari tu naik moto je.. huhu.. keputusan semuanya ok.. alhamdulillah lagi sekali.. nanti next 2 weeks datang lagi... pas tu pegi scan lak.. =)

balik dari klinik aku ikut kak ana pegi HAT lak.. bawak anaknya demam.. bengkak-bengkak kaki haku ni.. haha.. takpe.. aku temani jua.. balik umah terus pensan... =D

hari ni genap aku 32 weeks.. dalam kiraan bulan.. dah menuju ke angka 8... huhu kejap je masa berlalu kan...

lampin dengan baju baby tak basuh lagi ni.. huhu.. ok esok aku basuh! =D

*terbz pulak ari ni... huhu.. esok pon same... hai mak buyung ni... nasib baik ade driver...

2 comments:

nusk said...

Alhamdulillah smua ok. Ji nxt week dah kena pi KK setiap minggu. mgu depan cukup 36w! selain pi KK dok melepap je kat umah..boringgg.. hehe baju n lampin bby dah basuh..barang bby dah kemas..brg mak bby je blum hbis kemas...mcm byk je nak bawak hihihihi... lately ni sensitif je tah pape...hope akak ceria2 sokmo:)))

Unknown said...

wahh 36w! teruja hoke!... hehehe... hope ji pon ok semuanya... 23 dec ni akak g scan.. time bday akak tuu... hehehe... mak yong mmg byk je sensitip ji.. mmg mcm tah ape2 hahaha... hope ji pon ceria sokmo...