Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, December 19, 2011

Kenapa Aku Sibuk ...

eh sebelum aku start cerita untuk entry baru ni.. ada sedikit keriru ngan blur bila bukak blog aku ni... layout suda baru... huhuhu... cantik.. tapi wa redah jer la... baca tu sket.. baca ni sket... ok da paham.. ok lets start!!!

dua tiga hari ni aku adalah sibuk sampai tak terupdate blog aku.. huhuhu.. antara kesibukan aku..

 jadi mandor kepada budak-budak ni ngemas laman rumah mak a.k.a opah dorang... hehe

 sabtu.. kitorang adik beradik kat umah ni gotong royong masak bubur ashura... sedap beb..

 fuhh panas lagi tuuu.. alhamdulillah dapat diagih-agihkan kepada yang berkenaan..

 then ... ahad.. pegi kenduri kawin kat beruas lak.. ikut jugakk mak yong ni.. selagi terdaya katanya..

 petang ahad..berkelah ngan adik beradik serta anak-anak sedara kat Teluk Batik.. still ikut lagiiii... =D heee..

 ade hajat nape aku ikut pegi Teluk Batik tu.. sebab ni la.. nak makan aiskrim roti.. haha.. sedap gilossss

 anak beranak ni tak hengat donia kalau dapat berendam.. hahah

then today.. pagi tadi teman kakak aku bawak mak g HAT.. untuk tengok result test blood dia minggu lepas. alhamdulillah semuanya thumbs up! rajin makan ubat yer mak... *mak yong bila dok manjung kulit die jadi tinted sket.. ehh lengan baju tu yang besar ekkk... *berusaha untuk explain tu.. hahah..

apa-apa pun.. aku bersyukur ke hadrat Allah kerana dikurniakan kesihatan yang baik setakat ini... Thank You Allah... 21hb Dec ni siap la pegi check up lagi.. risau berat bertambah ngan mendadaknya jer.... huhuhu..

Semoga dipermudahkan segala urusan kupinta padamu Ya Allah kekasihku..

No comments: