Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, December 6, 2011

Akukah Puteri Itu?


wahhh tajuk entry bole menimbulkan spekulasi tak?.. ehehe... sebetulnya tajuk novel je tu... sebenarnya da lama aku abis baca novel ni.. baru skang mau kasi expose kat korang... aku beli kat popular book store dalam tesco manjung... jom tengok sinopsis novel ni..
eh lupa.. penulis buku ni Lily Haslina Nasir ..

sinopsis cerita

Kisah lisa dan farid, kini dalam satu kompilasi. novel kompilasi ini, menceritakan lisa sebagai cinderella dan snow white dan farid tampil dengan luahan rasanya dalam mini novel ekslusif, Akukah Putera Impian Itu? ketahui isi hati lisa dan farid dalam kompilasi hebat ini.

ni bahagian belakang buku....

pertama kali aku dok tengok novel ni, aku da terjatuh cinta ngan kulit buku die... hehehehe.. cantik laaa... then aku baca sinopsis .. belek-belek kat sebelah dalam.. tengok harga... ok.. terus aku pegang untuk bayar...

harga novel ni RM39.90
jumlah muka surat 615 halaman

komen aku lepas habis baca buku ni... not bad la novel ni... selalunya aku suka baca novel thriller karya Ramlee Awang Murshid. kali ni baru aku berani tukar jalan cerita novel tu. novel yang ni tak de la sangat kearah jiwang-jiwang... sebab aku alergik sangat dengan novel jiwang... jalan ceritanya lebih kurang sama jer.. huhu.. watak utama dalam novel ni lisa ngan farid. lisa ni ala-ala remaja perempuan yang kuat berangan.. haha.. pas tu suka tulis blog lak tu.. bagus-bagus... farid ni pulak remaja lelaki yang belagak sombong.. anak orang kaya la katakan... si lisa suka berangan jadi cinderella ngan snow white... akhirnya die memilih untuk jadi diri dia sendiri... farid lak?? tak abis-abis nak membuli si lisa... tapi akhirnya... haa rasakan padahnya... kalau nak tau, beli sendiri novel ni k... *aku tak dapat ape-ape komisyen pon untuk promote novel ni.. saja nak buat korang supaya rajin membaca.. wahhhhh statement kekwat.. hahaha.. baca jangan tak baca!

*masa aku dok taip entry ni.. baby dok la kicking perut ibunya.. dok tolak-tolak... pssstt.. esok nak pegi klinik ... jumpa doktor lak.. mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar.... amin...

No comments: