Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, December 12, 2011

Hasil Borongan bukan barongan


tah ape-ape jer tajuk entry... hahaha *golak sendiri ..



semenjak dua menjak ni aku amat laaa admire dengan nak mendeco umah aku style english.. selalu gak menjengah kat internet barang-barang yang boleh masuk ngan english style ni... terdetik gak hati nak beli cushion cover ala-ala quilt ... da banyak yang aku tengok-tengok... akhirnya aku beli terjumpa kat pasar malam.. terus aku beli tanpa banyak berfikir.. haha.. 4 pcs ni aku hanya bayar tak sampai RM50... baca sekali lagi... tak sampai RM50 hoke... sebab kalau tengok online shop... harga memang laaaa jauh berbeza sekali..


lagi satu aku beli quilt utk baby aku la.. weee somel sangat... yg ni ponnn tak sampai RM50.. hehehe... abis bayar.. aku balik dengan senang hati.. heeee *sengeh sampai telinga..

sekian dari bilik berita pelaburan saya malam ini.. *tetiba ter'saya' plak...


No comments: