Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, January 9, 2012

Menanti Hari..

da lama gak aku tak update blog ni kan.. 
korang sihat? aku sihat .. tapi mood agak merundum untuk update blog dan juga status kat FB.. hanya melihat je yang aku mampu.. kenapa ek jadi macam tu? sebab aku skang ni dok menanti hari untuk bersalin jer.. haiyoo.. mood tu betul-betul merundum.. 

untuk perkembangan terbaru, aku tak de rasa apa-apa lagi contraction. belum lagi la ni.. tapi sakit-sakit badan tu ader la.. jalan pon da slow.. huhuh..

skang pon da masuk 37 weeks.. 3 more weeks to go.. caiyok! caiyok!!!

ha.. dah la..tak koser nak pot pet manyak sgt.. huhuhu.. nanti aku update berita terbaru lagi pas ni ek... 

*psstt... baby tgh pilih tarikh yang best ek? =P da kerap sangat baby dok mengeras lam perut ibu ni... huhuhuh... sihat-sihat selalu k sayang... 

No comments: