Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, December 9, 2011

Pembantu aku

dok kat umah ni memang aku memerlukan pembantu.. sebelum ni memang takde.. tapi skang ni ade dah.. senang 'sikit' la keje aku kat umah ni.. suruh je pembantu aku buat itu ini.. mesti dia bertindak mengikut arahan..

ni la pembantu aku tu.. akma namanya.. haha... anak buah aku daaa... tapi memang kurang sikit penat aku time masak kat dapo.. agaknya dia suka masak-masak kot? tak pon nak bodek guna laptop aku... hahaha... tak kisah la kema.. janji ko tolong acu kat dapo.. adakalanya tolong urut-urut kaki acu ni.. habuannya tu la.. dok guna laptop aku.. main game kat fb.. sambil dipantau oleh aku la.. sebab dok lam bilik aku pon... nanti hujung bulan ni dia ngan ibu serta 2 orang adik dia da nak balik temerloh dah.. cuti sekolah abis daaa... haishhh.. da takde pembantu da aku... huhu...

No comments: