Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, April 2, 2012

BerBawal Kembali

tajuk tak hengat.. hehehehe...

ingat tak entry yang lepas.. aku balik manjung.. entry yang ini . balik sana aku habiskan masa aku untuk mengemas bilik emak aku. selalunya dari anak dara lagi.. masa aku tinggal dengan mak.. tu la keje aku. bukan mak malas nak kemas bilik dia. tapi biasa la orang tua.. mata mak pon tak berapa nak nampak. so, habuk-habuk semua tu dia buat tak tau je la.. sebab tak nampak kan.. ok.. cerita macam da nak kelaut.. dah lari dari bawal tu kan. ish ish ish.. kisahnya masa aku kemas almari emak, aku terjumpa balik tudung-tudung bawal aku. sejak aku pakai shawl, tudung-tudung bawal aku yang lama tu semua aku bagi pada mak. alhamdulillah... mak tak bagi pada sesiapa pun tudung tu. so, dapat la aku memperagakan balik tudung tu.. ahhh ayat persis model.. T.T termenanges..

tak semua yang aku ambil.. disebabkan aku fikir balik nak mengangkut beg kain aku naik ketingkat lima rumah kakak aku kat shah alam tu.. aku batalkan hajat yang baik itew.. huhuhu.. tunggu next round balik manjung pulak la aku pilih-pilih semula tudung tu.. memang senang je pakai tudung bawal ni. masa mula-mula pakai shawl, aku agak terbelagak sikit dengan tudung bawal. haha.. tapi sekarang ni tersayang balik kat dia..

so.. korang tak nak try balik tudung bawal tu? cuba la.. gayakan ikut trend sekarang.. sure meletops.. hiks


semalam bersiap-siap nak pergi KL aku gayakan tudung bawal.. =D
nampak macam orang dolu dolu ke... hihi


usaha untuk mengambik gambo penuh.. 

mr hubby tak tengok lagi aku bertudung bawal.. minggu ni tak berdating dengan dia.. tunggu next week lak.. hihi nebes..nebes... *tah..tah.. dia wat dek je... huhuhu

psstt.. semalam kat SOGO ade spring summer sales!

No comments: