Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Friday, April 27, 2012

Tombol Pintu Rosak! oh.. Ahmad Albab!

minggu lepas, tombol pintu rumah kakak aku ni rosak lagi. sebelum tu pintu bilik aku tido tu yang rosak. sampaikan aku terkunci sorang-sorang dalam bilik. nasib baik masa tu en hubby ade kat ruang tamu. kalau aku sorang-sorang dalam umah masa tu .. haku tak tahu la ape nasib aku ari tu... huhu..

tapi kali ni pintu nak kuar g bilik kecik tempat untuk sidai baju lak tak leh nak bukak. my sis kata biar lah tunggu hubby aku datang weekend nanti suh dia buatkan..mak aih lama kot.. lagi satu lom tentu dia tu leh datang sebab masa tu sibuk dengan DSA 2012. bila my sis da pergi kerja, aku pon ape lagi.. wat keje gak la.. mengumpil tombol pintu tu.. haha.. susah giler rupanya.. last-last aku masukkan gambar lam FB.. ramai tul cikgu pintu lam FB tu .. terutamanya kakak n abang aku... hahah jom tengok..


masa ni aku try guna kad gak.. kad avon.. haha.. tp tak bleyyy

time ni aku dok tarik2 besi lam lubang tu.. aaahh geram wooo... dok ketuk2 sama ngan hammer.. huhu

aahhhh suka2ti je kata haku lembab .. err tu abg den 

tu abg den sorg lagi.. tq coz sudi call n ajar.. hahah

i am army wife ok! hahaha

ye laa.. gelak la.. hahaha

haha.. banyak giler komen kan? btw thnx to sister n brother yang membantu dr jarak jauh..

hasil ketukan, tarikan, pecahan.. abis terburai..

memang ganas gak la aku buat kat pintu tu kan.. mintak ampun ya pintu.. skang ni hubby da pasangkan tombol yang baru. tapi..................... terbalik pulak pasangnya.... hahahahah macam-macam hal..... 


No comments: