Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, April 2, 2012

oh Nasi Lemak


setelah 2 minggu aku ngidam nak masak nasi lemak (jgn timbulkan spekulasi bila nampak perkataan ngidam disitu) hari ni baru aku dapat buat.. sebelum ni masa aku nak buat je.. daun pandan takde.. takde feel la kalau masak nasi lemak without daun pandan... tak syiokkkk bau dia.. alhamdulillah.. pepagi aku bangun untuk masak nasi lemak ni.. dapat aku bekalkan untuk kakak aku bawak pergi opis dia.. nak resepi? ala.. aku rasa korang pon tau macamana nak wat nasi lemak tu kan.. hehe.. lagi pon sekarang ni zaman canggih.. taip je kat search engine.. semua korang leh dapat kan.. selamat menjamu mata.. wink~ wink~ 

No comments: