Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, April 5, 2012

Mengimbau Kenangan Di SMDI Pengkalan Bharu


long pang .. long lai... 

tiba-tiba hot fm pasang lagu ni pagi semalam. dan tiba-tiba juga aku teringat kenangan masa sekolah form one dengan form two. ahaks.. masa tu aku pergi sekolah naik bas sekolah. kalau ade cerita geng bas sekolah masa tu, mesti kitorang pon dok creat nama geng kitorang geng bas sekolah. keh keh keh..

masa tu ramai gak kawan chinese. dekat sekolah tu je la aku ade kawan chinese. masa form two memang aku dikelilingi sahabat chinese. kelas aku masa form two, 2A3. aku sekolah sesi pagi masa tu. dorang banyak ajar aku cakap bahasa hokkien, nyanyi lagu cina.. shii mo shi yo mama hauu... haha lagu tu la.. sampai abis aku dapat nyanyi.. hehehe.. lepas tu dorang ajar aku tulis nama aku dalam bahasa cina. tapi sekarang aku da lupa semuanya.. kecuali lagu tu.. huhuhu.. kawan-kawan aku tu pon tak tahu kemana menghilang lepas aku pindah sekolah. balik dari sekolah, dalam bas tu pulak, tokei tu pasang lagu cina.. terpaksa laaaa layan gak. tapi bila pasang lagu melayu, dia pasang kaset lagu ella album ella usa tu.. suma lagu ella kan best.. tak sangka.. dorang pon suka lagu ella.. hehehe

start form 3 aku kena pindah masuk ke sekolah menengah seri manjung. kat situ majoritinya student melayu... tapi lam kelas aku ade sorang budak korea. kim namanya.. tah mana menghilang jugak.. 

ape-ape pon.. aku rindukan semua tu....... 

No comments: