Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, March 29, 2012

Travel to Manjung lagik

huhu sejak dok KL ni.. keje aku ikut kakak aku jer.. hehe ..
hari ni kakak aku ada kerja lagi kat HAT Lumut. aku sebagai adik a.k.a pengasuh peribadi anak die.. *bagi tittle kat diri sendiri.. hahaha.. akan ikut pergi sama sebab nak jaga anak dia tu. ye la.. anak aku da ada Nabi yang jaga.. syukurr =)..

tapi pegi kejap jer.. pegi hari ni.. esok balik KL balik.. memang super women tul akak aku ni.. dia yang drive pegi balik.. aku jadi co pilot jer.. huhu..  semoga Allah permudahkan perjalanan kami. dan semoga perjalanan kami dilindungi dan selamat pergi dan kembali .. amin..

entry ni pon aku wat auto publish.. so, kami tengah on the way sekarang ni.. kalau sempat, kami singgah kat Kunyit Cafe Tanjung Malim yer.. hihi..

cekidautt!!!


da besar anak ibu kan..
ibu tak dapat nak belikan baju baru untuk qaisara
tapi ibu akan selimutkan dirimu dengan doa dan ayat-ayat suci Al-Quran untukmu
ibu sayang kamu... 


2 comments: