Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, April 5, 2012

Penjelajahan bermula

sambung lagi cerita dari sogo..
selesai makan, kami berdua keluar dari perut sogo. terus menyusur menghala ke arah deretan kedai-kedai baju tu. tujuan utama kami sebenarnya nak pergi kedai Bunga Reben je.. tapi.. sebelum nak sampai kedai tu kan ke banyak lagi kedai-kedai yang ade.. haha.. dari kedai buku, kedai tudung-tudung, kedai kain-kain ela, kedai keronsang, semua kami masuk. memang tak hengat dah nak ambil gambar. tapi kebanyakkannya cuci-cuci the movie jer.. eh.. haha.. cuci-cuci mata jer laaa.... sebab aku ingat lagi pada nawaitu aku tu..

tapi.. to be a woman .. tak sah la kan. kalau tak membeli kalau da berkenan pas tu harga pulak meransangkan lagi.. pehhh ayat.. memang terguda jugak la...

bole dikatakan sepanjang jalan sebelum nak sampai kedai bunga reben tu, kitorang menyinggah kedai-kedai yang ada kat situ. da macam singgah melawat kawan-kawan la kekdahnya.. hahaha poyoss..

akhirnya kami sampai gak kedai bunga reben.. da masuk situ, aku da macam orang tak tentu arah. *sile bayangkan macamana orang yg tak tentu arah. aku da tak tau nak beli ape kat situ. lepas tu aku tarik nafas dan beristighfar.. haha.. baru la aku pilih barang dengan tenangnya... dari tingkat bawah, kitorang naik lak kat tingkat atas.
takde la beli banyak mana.. tapi dok membelek-belek tu yang makan masa =)

agak lama la jugak bertandang kat situ.

keluar dari kedai tu.. kami meneruskan perjalanan nak pergi ke bus stop... taaaapi... sebelum sampai bus stop pulak... singgah kedai-kedai tudung dan kain-kain ela yang ade... hahahah... hadoiii... den yang tak bape nak larat berjalan ni terpaksa melaratkan diri *ade ke perkataan melaratkan? huhu... tapi.. sampai satu kedai kain tu, jari kaki aku cramp!! maaakkk tolonggg!!! cuak giler aku masa tu.. aku cari kerusi nak duduk.. salu kaki aku cramp masa pregnant ari tu jer... bila da duduk... dan rehatkan kaki... jari pon da ok... aku gelak ngan kakak aku.. hahaha.. mana tak nyer... kaki da bagi signal letih, tuannya tak hengat nak stop berjalankan.. hehehe... kalau ade hubby mesti muka dia da masam ikut kitorang berjalan...
tudung yang dibeli sepanjang perjalanan nak sampai bus stop.. hihi.. dapat gak beli tudung 3 segi ni.. kat sini lagi murahhh! huhu

lastnya kitorang sampai dibus stop,adoyai... asik penuh je bas ni.. huhuh tak selesa mak.. jom balik!

No comments: