Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, April 9, 2012

Hectic Weekend

tajuk entry versi London.. keh keh keh.. london la sangat..
walaupun kerjaya aku ni da di copkan sebagai Surirumah sepenuh masa, tak bermakna aku ni boleh je hidup goyang kaki yer.. tugas aku pon ade jugak tolong incik suami untuk mencari sesuap nasi.. tapi bukan ler tolong buat kerja dia.. huhu.. malas nak explain.. buat-buat paham la yer.. hehe..

minggu ni aku turun ke KL lagi dengan kakak aku.. persis orang kaya pergi shopping tiap-tiap minggu. oh! tidek... orang kaya tu.. hari-hari dorang shopping.. huhu.. tapi hajat kami pergi ke KL adalah untuk membeli barang untuk dibuat brooch.. niat dihati.. aku ingin menambah koleksi-koleksi yang ada dan dah takde..

sebelum bertolak ke KL.. kami bermop, berkemas ngemas rumah ni dulu.. alhamdulillah.. baru dapat keluar dengan hati yang tenang dan senang.. cewahh...

nanti aku ceritakan kejadian-kejadian tersebut ek..

pssttt.. hari ni nak bersilat kat dapur.. masak nasi ayam... kalau jamal ngan mama die ade skali kan best.. leh makan sekali.. encik hubby pon takde gak ni.. huhu.. kami makan berdua je la nanti.... atau bertiga.. ehehe..

chau cin chauuuu~ nasi ayam on the go!

bersarapan bersama donut yang dibeli semalam... tak abis.. huhu.. jemput makan! 

*mengupdate sambil masker tertempek kat muka adalah heaven~

5 comments:

iedchan said...

wah shopping tiap minggu persis org kaya..hehehe..i da link u jgk tau..folo u skalik...:P

kEy said...

nak donut tuhhhhhhhhh

adriea said...

thanx iedchan ;)

key - alaaa donut da abis... heheh

cha said...

Untungla jd surirumah huhu

adriea said...

untung ke cha? hehe.. kalau dok umah skali ngan hubby tu baru rasa untungnya.. ni hubby dok jauh.. huhu.. tp akak tetap bersyukur..