Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha

dikesempatan ini aku nak mengucapkan selamat menyambut hari raya korban buat semua warga internet yang sudi membaca blog saya ini.. haha.. leh ke bagi ucapan macam ni? ok u'ollssss... selamat bercuti k. jangan teroverdose makan lak. aku mula bercuti esok 27/11 - 29/11. alaaa.. ari isnin nak keje balik da.. huhuh... so, selama bercuti tu kalo ade masa terluang, aku update la cite la yer.. kalo takde, pepaham je la... kat umah aku takde intenet. huhuhu sungguh kasihannn..

so? ape makna korban pada korang?? harap ianya tak terlebihhh sudah la ek.. ehehehe...so, lepas raya nanti aku lagi bz giler. selamat bercuti u'ollssssss....

No comments: