Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, November 18, 2009

Hari Kebesaran Kawan Chattingku..

ingat lagi tak entry Tersebutlah Alkisah ni.. aku tak dapat pegi majlis kenduri kawin beliau. sedih siot!!!! aku tak dapat nak elak sebab-sebab kenapa aku tak dapat pegi. sorry my fren.. aku harap persahabatan kita tetap macam dulu walaupon aku tak dapat datang keduri ko.. huhuhu *sedeyy! so kat sini aku nak tunjuk gambar-gambar dihari persandingan beliau. tengok pon da tau dorang bahagia. Selamat Pengantin Baru Linda!!!! :D aku doakan perkahwinan ko akan berkekalan sehingga hujung nyawa.. sekarang ko da bergelar puan tau! bukan cik lagi! jangan dok perasan! hahahaha..

gelap owhhh.. tapi ko tatap cantik! untuk pengetahuan korang.. die ni salu pakai spek. di hari kejadian.. spek beliau telah hilang.. maka terpaksa la beliau tidak memakai spek. *Pstt!! ko nampak gak orang yang dok jejauh tu kan linda? hahaha.. *sila jangan percaya ape aku taip!!

dengan adik beradik beliau... *aku kompius ngan karer baju perantin. dia kate nak pakai kaler pepel.. skali??? cam maroon je aku nampak ni.. huhu

so cute! ;)
wahh debar-debar gitu kan? :P

jeng jeng jenggg...

the queen..
pelamin ...
linda n wan forever! cewahhh!! ade rejeki, kita jumpa lagi k sahabat.. selamat menempuhi alam baru... jaga rumahtangga elok-elok.. n semoga cepat dapat cahaya mata.. hihihi...

turn aku??...hehe.....

No comments: