Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, November 3, 2009

Tersebutlah Alkisah.......

sweet memories...
aku ngan sahabat alam maya aku .. skang dah tak bape nak maya sgt dah.. sbb da jumpe.. hehehehe

adriea with still_cute

remind tak ngan nick tu? hehehe.. aku mula kenal linda a.k.a still_cute ni dari dunia irc. masa tu kitorang join cenel helmet.. wakakak.. nama cenel pon sengal. so dari situ aku menjadi sahabat setia dia la.. dok ceritakan kisah suka dan duka. hanya kitorang berdua je yang tau.. pada aku, linda ni sorang yang low profile... 1st time jumpe.. aku ckp lam ati aku... laaa comei je minah ni.. ngan mata sepet beliau tu.. hahhaha.. jangan marah ye linda. umur kitorang sebaya.. walaupun aku muda sebulan dari die.. (nak jugekkk) hahaha.. dari sifat lemah lembut die tu.. ade jugak sifat tegas die oooo.. garang gak makcik ni.. hahah.. dari mula kerja makan gaji.. skang die da ada company sendiri.. syukur alhamdulillah... kitorang banyak kongsi rahsia kisah cinta kitorang. kalau sorang down, sorang bagi semangat. macam tu la seterusnya. aku betul-betul sayang ko linda. walaupun kita jarang jumpa ngan chat skang ni.. tapi ko tetap aku sayang weh. hehehe.. so semalam, kad jemputan beliau da selamat sampai kat tangan aku. lameee aku renung kad tu. macam tak caya je kawan aku ni da nak kawin. mesti ade orang tu frust giler kan.. rilex yoda... yg patah kan tumbuh berganti.. btoi ke ayat ni weh??? hahahah opsss! terlebey suda! :P

so ni la kad beliau yang aku dapat smalam.. purple u..

close up sket.. tak abih-abih ngan baterflai die.. hehehe



aku suka yang blakang ni.. soooo sweeettt...
linda ni memang suke bangat ngan baterflai. aku rasa.. masa dia kawin nanti kompom manyak rame-rame menghiasi pelamin dia nanti... hehehe... so, tunggu je la nanti majlis perkahwinan die nanti.. harap-harap aku dapat menghadirkan diri.. coz masa dia tunang dulu pon aku tak dapat hadir..

hari yang bersejarah tu pada 15 nov kat gold coast klang.

insyaAllah... aku akan datang..
yoda ngan kenoi mesti datang ni!

2 comments:

Anonymous said...

ahahaha!! ampeh ko.. apsal babitkan aku punya nama kat atas tu wei...


-Yoda

Unknown said...

btui la kan?? mesti ko suke bila name ko dibabitkan.. btui tak???? muahahah