Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, November 2, 2009

cerita hari sabtu

pepagi sabtu ujan turun renyai2... mak aku ckp tak tau nak masak sarapan ape. aku tak kesah pon nak makan ape. last-last aku ajak mak pegi sarapan kat restoran akak aku. ingatkan aku pegi ngan mak aku jer... tengok-tengok anak-anak buah aku ngan anak2 die plak nak ikut skali.. so... kitorang pegi berenam la.. pekena roti canai ngan nasi lemak kat kedai akak kat padang astaka sitiawan. pas selesai mengenyangkan perut, kitorang pegi berfoya-foya kat giant plak. hehehe.. kebetulan aku nak cari hadiah untuk anak buah aku kat johor nun.. [ye saye mmg ramai anak buah ye kawan-kawan.. jangan dok pelik] yang budak kecik lam gambar ni anak kepada herna.. anak buah aku yang sulung. so, anak die tu adelah cucu aku.. huaaa~ *korang jangan ngengada nak panggil aku opah. so dia bawak anak dia pegi main kat playground lam giant tu je la. pas abis siap membeli.. kitorang pon nak balik. coz pas ni nak gi kenduri kawin plak kat kampung umah aku tu. nak di jadikan cerita.. mak aku.. a.k.a monyang kepada budak-budak kecik ni ternampak baju kurung yg comel. die nak belikan untuk cicit die ni la.. so.. layan je la gambar kat bawah ni ek..

time ni nak try baju ni muat tak kat umairah a.k.a ecah. yez.. muat-muat... teramat la somel.. pas mak aku bayar, kitorang balik umah trus...

benda bulat-bulat yang dorang pegang tu aku belikan.. kakak..namanya husna.. adik namanya aishah umairah.. baru nak bertatih jalan..

nengok tu... kalau bole die nak org pegang je die masa die nak jalan.. gayat kot.. hehe

haa.. time ni mak die siap-siapkan dia nak pegi kenduri..




yey.. da siapp.. kakak je takde baju kurung .. *err.. nampak macam budak lelaki pakai baju kurung la pulak.. hahaha.. takpe.. beso nanti mesti ecah lawa ni.. ekekke


punye la penat tunggu makcik-makcik die bersiap.. sampai tertido minah ni.. hahaha sooo kawaiii~


di akhiri dengan... pakai la tudung dimana jua anda berada... ecah tido dalam imannnn.....

No comments: