Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, November 16, 2009

melawat...


sabtu lepas aku takde wat aktiviti ape sangat. pepagi takde buat mende sangat. petang tu baru kuar jap pegi hospital angkatan tentera kat lumut (HAT) tu. melawat sepupu yang sakit. aku ngan anak dia kiranya mak sedara la. padahal sebaya. hik hik.. tapi kitorang panggil nama jek.. cool kan?? ngeee... sori.. aku tak snappy gambar-gambar kat HAT. malas la nak amik gambar bagai. nama pon melawat yang sakit kan. kang orang yang sakit tu sakit ati lak tengok perangai aku. hahaha... sepupu aku tu dimasukkan kat spital sebab kencing manis... kelima-lima jari beliau da kene potong.. aduhhh... tak tau la bape lame dia nak dok kat spital tu. aku harap beliau akan cepat sembuh. abis melawat mak, kakak aku (kak ila) ngan aku pegi cari rejeki kat restoran sri lili. *restoran akak aku (kak ijah) la wei.. cari rejeki preeee... wakakakakka.. jahat ini budak!
skang ni musim hujan u'ollsss.. sejuk-sejuk gitu.. syok dapat tdoq ni. hehehehe...
musim cuti skola pon da nak mula... so.. adek-adekkk... manfaatkan la cuti yg ado tu yer... walopon aku takde adek.. tapi anak-anak sedara aku tu la adek2 aku.. bleh??? hihihihi...

*jaga la kesihatan badan kita....

No comments: