Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 19, 2009

Keretaku sudah sehat!

alhamdulillah... sejak kete aku pandai wat lawak ari tu.. aku agak risau ngan perangai pelik dia. makanya aku dah suh pomen peribadi (*cewah!) aku untuk merawat penyakit kereta aku tu. *patot kene bagi nama kat kete aku ni.. nak bagi nama ape ek?? huhu...
agak baik kerana tak melibatkan gearbox. kalau tak.. mau meroyan nak makan gearbox kete aku tu wat sup. kos pembaikan adalah dalam 3++ u'ollsss... manyak yang aku da tukar. so, perjalanan adelah smoothhh... tidak berupa semutt...
oleh itu, mulai ari ni aku akan memberi nama kepada kereta kancil aku tu blurry. oleh sebab kerana dia slalu menimbulkan masalah yang membuatkan aku blur. ngahaha..
pesanan untuk blurry, jangan la selalu bagi aku masalah yer... aku tau ko da tua.. aku tak bagi ko susah, ko jangan bagi aku susah yer.. konsep win win kekdahnya. *bedal..
oke blurry, pasni kita pegi jenjalan sesama .. kemana aku pegi nanti.. aku bawak ko jugak! oke!!
saaaaayang blurrrryyyy... muahhhh!
*gilo btui cium keter.

No comments: