Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, November 13, 2009

kereta aku buat lawak?

kan aku dok citer yang kete aku bermasalah.. tak leh masuk gear 1 ngan 2. tengahari tadi elok je plak. kenapa ek??? pelik la aku....
agak-agaknye pas ni dia wat hal lagi ke? huhuhu.. takotttttt...
ke keta aku nak bergurau ngan aku?? hahahaha.. pandaila dia wat lawak kalau macam tu kan.. ish ish ish... any idea tak korang??

*buntu

7 comments:

sasha* said...

ke u ada ckp nk tuka kete baru.tu dia majuk tu huhu.umur u 28?i pgl kakak la yeh :P

adriea said...

sasha : tu la pasal... bahya kete ni.. kuat instinct die.. huhuhu.. aaa leh je.. panggil je kakak.. :D

anie said...

kete akak saje nk bgurau senda dgn akak tu... kekeke

adriea said...

anie : tu la pasal.. gurau yg bole mendatangkan gemuruh ade la ni.. hahaha

al amin ahmad said...

clutch pump ngan piring clutch tu buat hal ler tu..aritu pebaik beribu tak di sentuh langsung ke mekanik tu dgn clutch? pebaik clutch tu kalau kat belah aloq setaq ni dalam bawah rm500 baik as pi pebaik sebelum dia buat hal..dan dia buat hal..as terpaksa la bawak 10-20km/jam

Shafiq Hakim said...

bawak kete g service center suruh dia check. kang kalau g memane time balik xleh nk masuk gear 1/2 naya x leh balik ;P

adriea said...

apek : tu laaa takottt laaaa .. seriau je nak naik keta..

shafiq : jgn la mintak mcm tu.. huhuhuh takotttt.. takpe.. jap g suh apek pomen tu cek balik.. huhuhu