Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, November 23, 2009

Segala Yang Indah Ada Di BUTIK edast

STICKY MODE!!
entry terbaru ade kat bawah!
peace! :D

ok.. ni adalah entry berbentuk contest yang ada kat blog online shopping kesayangan aku ni.
blog ni menjual pelbagai jenis selendang atau shawls, pakaian wanita, anak tudung, pelbagai jenis tudung, handbag, aksesori wanita, dan pelbagai jenis crocs yang berwarna-warni. cantik dan somel sangat crocs yang ada. dulu-dulu aku tak bape pandai nak pakai shawls. tapi semenjak aku masuk blog ni aku da menjadi peminat shawls yang fanatik. thanx edast! sepanjang aku membeli secara online kat blog edast ni, tak penah lagi aku dapat masalah. selalunya bila da siap wat payment, edast akan pos terus barang yang aku order. barang yang aku dapat tu selalunya memuaskan hati aku sangat-sangat! *ni bukan ayat untuk membodek sebab nak menang yer!. ni memang betul-betulll kejadian. hehehe..
so kepada korang yang memang pakai shawls atau yg berminat nak pakai shawls tu, JOM TENGOK sini. macam-macam jenis corak dan fabrik yang ada. suma latest-latest u'olls.... aku kalau jenguk kat blog tu.. sure jatuh centa trus ngan shawls yang ada. kalau korang nak beli terus kat kedai edast pun boleh jugak. kedai dia terletak kat UPM serdang sajork! so, leh pilih trus kan? ape tunggu lagik??? jom klik sini!

2 comments:

Anonymous said...

My relatives every time say that I am wasting my time here at web, but I know I am getting familiarity everyday by reading thes pleasant content.
Also visit my homepage ; blog

Unknown said...

thank you for visiting my blog :)