Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, December 7, 2009

melangkah ke satu langkah

aku ngan kakak ipar..

alhamdulillah... aku telah selamat di tunangkan semalam .. 6 Disember 2009 adalah hari aku melangkah ke langkah yang pertama didalam perhubungan aku ngan abe.. semuanya berjalan ngan serba sederhana. terima kasih kepada adik beradik aku yang menjayakan majlis dengan lancarnya. dan jugak kepada sedara mara aku.. dan pak itam yang sudi menjadi wakil dari kuarga aku.. macam tak caye jer aku da menjadi tunangan orang. ahaks.. gembira rasanya.. doakan jodoh kami kekal sepanjang hayat ek kawan-kawanku.... *asal mcm skema je ayat aku ni.. baru bape ari tak tulis blog. adehhhsss..

so.. next step... tunggu diijab kabulkan pulak... mampukah aku mengharungi liku-liku di alam pertunangan??? *ayat poyo lagik...

terima kasih gak kat kuarga abe yang sudi menerima aku seadanya... *pasni kene amik kelas bahasa klate pulok doh.. huhuhuh...

cincin tunang di tanganku yang mengkedut

.........Ya Allah... restuilah perhubungan kami berdua...... amin...

4 comments:

sasha* said...

congratz kak.suka tak dh jd tunang org ni?
:)

adriea said...

thanx sasha... suka ke tak jd tunangan org?? hehehe.. akak bersyukur...
sha bila lansung??

sasha* said...

akak dulu la..sy adik2 tak bleh langkah bendul huhu.

pstt akak nmpk cantik that day

adriea said...

hehehehe.. pandai la ek langkah bendul?? ala.. kalau jodoh sha sampai dlu kene kawin gak kan?? ahaks.. apepon same2 la kita doakan yg terbaik buat kita.. insyaAllah...

pssst... thnx.. masa awak tunang pon cantik tau! ;)