Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 19, 2009

waktu senggang

ahad lepas.. akak aku telah meluangkan masa dia menganyam tudung saji ni ngan riben. cantik tak u'olls??? kretif btui dia.. ade yang berminat tak?? hehehe.. aku pon tak pasti samada dia jual atau pun tak tudung saji yang dia buat ni. ada lagi 2 corak yang dia buat. lupe plak aku nak snappy.

waktu senggang aku plak.. buat ni la.. susun-susun balik manik yang ade lam box ni. hurm.. korang tau ke manik ni aku buat ape??? a'ah aku wat masak kicap jer.. wakakakaka! takde lahhh.. aku wat jahit manik kat baju-baju aku tu.. kalau ade yang nak mengupah pun aku buat gak.. bergantung pada faktor waktu jugak la kan.. kalau hantar ari ni pas tu nak besok, aku suh dia buat sendiri je.. ngeh ngeh ngeh..

hurm... perlu di tambah manik-manik yang baru ni... especially pink.. purple... cewah!! hahaha... korang cuba la hobi ni.. best tau!!!

No comments: