Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 12, 2009

entry sedap!!!

malas nak cerita pasal entry memedam perasaan macam semalam. ari ni seperti yang aku janjikan sebelum ni, aku ade kate nak cerita entry sedap kan?? aaaaa ni tengah rajin ni.. aku wat entry sedap. petang ahad tu *matik laaaa entry da lapok... tak kire.. nak citer gak.. muahahaha..
petang ahad tu aku ajak mak pegi umah acik lagi. nak hantar kain lining untuk baju yang aku hantar ari sabtu tu.. mak pon nak tempah buat baju kurung die. pink lagi u'olllssss.. aku yang paksa die amik kaler pink. baru la sedondon nanti kan??? muahaha.. pas tu macam biasa la.. mak aku kalau da sampai umah acik tu.. tak sah kalo tak nyembang. ade je citernya.. pas abis citer... seperti yang dijanjikan, acik da siap-siap amik buah rambutan untuk kitorang.. banyak wooooo.... pe lagik.. bedal laaaaa.... pas tu nak amik durian plakkk... oh noooo... aku suh mak ngan anak buah aku makan kat situ gak. takde nak tapau-tapau masuk kete aku ok! keputusan adalah muktamad!


seeeee..... sebakul rambutan kaler merah ni sedap wooo .. manisssss.. lekang lak tu.. fuhh.. puas makan.. alhamdulillah


tak cukup kaler merahhh.. di tambah lagi ngan kuning tu.. huaaaaa lagi meletoppppp.. maniss giler.. isi die tebal.. fuhhh melelehhhh


kasi close up skettttt! :D


ye.. saye pecinta rambutan... ngeeee

mereka pula adalah pecinta durian.. yekssss *mase amik gamba ni aku tutup idong ngan selendang aku. harap maklum



ni la pokok durian tu.. hp camera je ... tak leh nak zoom tahap dslr.. huhuhu


ni ape anak-anak??? mangosteen kate omputih... manggih kate oang perak. manggis kate oang keyell.. hihihi

tak masak lagi la plak... huhuhu kempunan nak merasa kait buah mangis

ngahahaha.. penuh bonet kete aku. nasib baik tak abis rambutan ni kitorang kebas. kalo tak.. mesti acik tutup pintu umah die tiap kali kitorang datang.. wakakakaka.. tapi seronok skang ni musim buah-buahan. kat umah aku tu ape yang ade?? pokok pisang ngan sukun ade la.. hahaha.. pas tu satu lagi buah mulberry.. tu kecik cenonet je buahnye.. tapi mak aku da tanam pokok rambutan kat umah dah. tunggu la lagi 2 tahun... mang aihhh.. lame sungguh.. so.. kat umah korang ade pokok buah-buahan tak??? cite arrr.. hehehe

9 comments:

iman said...

aik,sekarang musim buah eh?bkn da lepas ke?huhu..sukeeeeeeeee rmbutan jgk..meleleh ayaq lioq..huhu

hazlin said...

cedapnya...

joegrimjow said...

dpanggail rambutan sebab bnyak rambut

sekian

adriea said...

iman : kat perak skang ni musim buah-buahan dik.. meriahhh.. hehehe

hazlin : kannn.. tgk gambar pun leh terliur.. ahaks

adriea said...

joegrimjow : ya pandai!!! tepok2! hehehe... *dok bayangkan mcmanala kalau maknosia ni rambut die mcm rambutan kan??

Melz said...

mak aih..rambutan lawa..

meh send sket ;D

adriea said...

Melz : meh email melz meh.. sy send kan.. hihihi

sasha* said...

kat sini takde musim rambutan lg.nak sikitttt huhu

adriea said...

sasha : meh dtg sini.. kita makan puas-puass.. hehehe