Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, November 10, 2009

cerita di pagi ahad

pepagi ahad lepas.. aku rasa macam malas nak masak sarapan lor.. heee... mak pon malas nak masak.. last-last aku ajak die pegi pasar tani manjung. tengok-tengok anak buah aku si eda tu pon nak ikut skali.. jomm... jalan manyak tutup arhhh.. coz ade power man.. yg malakoff tu.. *blasah je la eja dia. ala.. yang joging-joging pas tu naik beskal lak.. aku malas nak amik port sangat pasal tu. on the way nak pegi pasar tani takde masalah. just pusing jauh sket je la..
sampai kat pasar tani aku da tengok ramai dah orang datang. nak parking dalam pon da macam full je aku nengok.. so park kat luar je la.. tepi jalan je..

aku suka pegi sini sebab ade nasi lemak yang sedap. nasi dagang pon ade.. aaa macam-macam ado la.. murah-murah lak tu... pas tu beli barang untuk wat masak tengahari skali.

mak den nampak potai.. rembat...
tu eda da jinjit pucuk paku..

plus plak ngan udang... jadik la masak lemak pucuk paku + petai + udang.. fuuuhh mabeles!

segar dari ladang wokk
apesal mcm askar lak tudung ko ni eda?? muahaha

helikopter kat atas tu tak abih-abih memusing.... memantau power man tu kot..

so aku beli nasi lemak + telur goreng sajok.. *sori nasik lupe nak snap. sambal die sedapppp

ade jugak jual arnab kat sini.. somellll

errr... amik gamba je la.. coz da tanak bela arnab.. asik mati je.. matik la pembunuh... huhuhu


kat traffic light ni pon leh jem.. gegara si powerman nak berlari-lari anak... aku tak tau la pukul bape dorang ni abis. setahu aku bila nak kuar waktu petang, dorang da selesai.. da takde banner malakof lagik.. cepat tul abis.. tapi.. bagus! takde la manyak jalan yang tutup lagi... ape aku buat petang-petang ahad tu plak??? tunggguuuuuu di next entry... pastinya entry yg begitu sedappp!!! hahahaha!

No comments: