Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, November 9, 2009

my saturday

hari sabtu lepas.. pagi-pagi tak wat ape sangat kat umah tu. petang dalam jam 4 baru kuar umah. nak pegi umah makcik aku.. gi tempah baju je..
untuk pengetahuan korang... dari masa aku sekolah lagi aku selalu upah dekat makcik aku ni. selesa pakai baju yang die jahit. so sampai la skang ni aku masih menggunakan khidmat beliau.


ni la makcik aku tu. kerja die full time amik upah menjahit. wat kat umah jer... cakap je korang nak fesyen ape.. gerenti die bole buat. so, sabtu ari tu aku suh die wat kurung moden. harap-harap cantik la aku pakai nanti.. sebab aku tak penah wat kurung moden lagik ni.. wahhh... ahaks..


aku ingatkan customer makcik aku ni melayu je.. tak sangka plak dari kaum lain pon ade. aci ni datang amik baju yang die tempah. keje cikgu. peramah lak tu.. rajin die menyembang ngan mak aku.. kagum aku di situ.. lepas je siap amik ukuran badan aku suma... time untuk balik. sepanjang aku kat umah makcik aku ni.. memang aku perasan ade bau durian. aku pon nampak buah durian tu di susun-susun cantik kat luar umah. hadu.. tahan je la... untuk pengetahuan korang semua, aku ni dari kecik tak makan buah durian tau. bukan aku sengaja belagak tanak makan. tapi memang tak leh masyukkk laaaa.. tahhh tak sedap ponnn.. bau die pon aku tak leh nak tahan. ujung-ujung masa nak balik tu makcik aku bagi durian kat mak aku.. huaaaaaa menangis aku disitu (lam hati je la) nak tak nak.. terpaksa la sumbat kan jugak durian lam bonet kereta aku. mak aku da bagitau kat makcik aku yang aku tak makan durian.. so mak kate bagi 2 biji je la... huhuhuhu.. tak baik kan kalau aku menolak pemberian orang.. nak tak nak.. aku terima jer.. sepanjang perjalanan balik tu aku senyap je tak bercakap ngan mak aku. sebab?? sebab aku da mula fening-fening ngan bau durian tu. aku tak bukak air cond pon.. tapi masih jugak bau dia ade.. fuhhh.... dugaaannn..
*teruk ke aku? hehehe.. tapi kuah durian atau pengat durian tu aku makan lak.. hahaha.. jangan marah u'olllssss...
nasib badan ler... abe aku peminat fanatik durian.. buatnye die dera aku sumbat kan jugak durian lam mulut aku???? huaaaaaaaaa kabo kat makkk!! huhuhu


*bukan sengaja....

No comments: